Philips FC9258 beige, grijs, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC9258 beige, grijs, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

icemen 18-03-2011

Hiervoor een hadden we een samsung vcc8480, die het na twee jaar liet afweten vanwege slijtage in de onderdelen. De philips lijkt een stuk degelijker in elkaar te zitten, maakt weinig herrie en heeft een groot bereik. Het schoonmaken is wat lastiger en hij is redelijk zwaar en groot. Kortom een prima, zuinige, stofzuiger

icemen2 17-06-2012

Reactie op mijn eigen bericht. Na anderhalf jaar gebruik werkt de stofzuiger nog steeds prima. Echter de koppeling naar de vaste stang is gemaakt van kunstof dat slijt. Deze koppeling is nu al zo ver afgesleten (3 cm) dat de stang er snel van af valt, erg jammer. Duurzaamheid van de stofzuiger zakt dus wat mij betreft naar de 5.

R2D2 10-11-2010

Hiervoor een electrolux Z8220 gehad, welke het na 4 jaar heeft begeven. Moest dus snel een nieuwe. Keus op deze stofzuiger laten vallen. Minpunt tov de Z8220 is dat er geen schuifje op de zuigbuis of -mond zit. Als stofzuiger op volle kracht zuigt en je wil je bank zuigen of een kussen dan zuigt ie vacuum. Je hebt daarentegen wel weer een superhandige electronische bediening van de zuigkracht op het handvat. De duurzaamheid van de electrolux liet te wensen over, om over deze philips een oordeel te vellen op dit punt is het te vroeg. De eerste indruk is een positieve... en met 50 euro retour van Philips (vanwege zijn energiezuinigheid) een niet te dure aankoop (na verrekening van 50 euro heb ik 129 euro betaald).